Debris Company: Glitch (waiting for error) / ZRUŠENÉ

 

Predstavenia posunieme na nové dátumy, dúfame, že vírus čoskoro spomalí a zákaz kultúrnych podujatí skončí – držme si palce.

Podujatie musíme (podobne ako všetky akcie v našom kultúrnom centre z dôvodu koronavírusu) zrušiť. Ospravedlňujeme sa a veríme, že to pomôže v spomalení šírenia vírusu. Budeme sa snažiť nájsť pre akciu nový termín.

– –

pohybová performance
utorok a streda 24. a 25. 3. 2020, 19.00
vstupné 7,00€ (plné) / 5,00€ (zľavnené – študenti, seniori, učitelia, …), predpredaj na tootoot.fm, predaj na mieste polhodinu pred predstavením

Glitch je pohybovo-výtvarnou esejou o súčasnom bezcieľnom putovaní ľudstva, zrkadlom omylov človeka, ktorý sa neustále a cyklicky ocitá v začarovanom kruhu hriechov.

Výtvarno-akusticko-performatívna inštalácia fyzického divadla Debris Company v pohybovej metafore reflektuje krízu súčasného človeka a sveta. V podobe alegorického mystéria a kontrastu každodennosti vytvára kontradikciu a zároveň jednotu pozemského a transcendentálneho rozmeru vesmíru, čím tak završuje dvojročný projekt Trilogy (Wow!, Únos Európy, Jób).

Koncept: Jozef Vlk, Alex Zelina
Choreografia: Stanislava Vlčeková
Réžia, hudba: Jozef Vlk
Dramaturgia: Dáša Čiripová
Výtvarné riešenie: Alex Zelina
Technická realizácia: Jozef Čabo, Ján Ptačin
Technická spolupráca: Gábor Szücz, Matúš Kobolka
Kostým, masky: Andrea Pojezdálová
Svetelný dizajn: Jozef Čabo
Produkcia: Martina Širáňová
Účinkujú: Stanislava Vlčeková
Koprodukcia: Divadlo Pôtoň, Bátovce
Z verejných zdrojov podporil Fond na podporu umenia.

Predstaveniu predchádza výtvarná inštalácia scénografie predstavenia od Alexa Zelinu, ktorá je ale tiež zatvorená pre koronavírus.